כל השאלות והתשובות על מערכת יום הורים


  • איך זה עובד?

    מאוד פשוט, האחראי מטעם בית הספר נרשם בקישור הבא.

    לאחר ההרשמה הנציג מקבל גישה לחשבון, השלב הבא הוא העלאת קובץ המורים למערכת שכולל את כתובות המייל שלהם, תיאור התפקיד שלהם. המערכת תייצר לכל מורה בבית הספר משתמש אישי בעל גישה ללוח הזמנים האישי שלו.
    רכז התקשוב (או המורה) מגדיר את ימי המועדים בהם תתקיים אסיפת ההורים.
    לאחר שכל המורים קיימים במערכת, ומוגדרים מועדי הפגישות ליום ההורים ניתן לשלוח להורים את הקישור לאתר ההרשמה הבית ספרי, כעת ההורים יכולים להירשם ליום ההורים, בנוסף המערכת תשלח תזכורת בסמס יום לפני המועד עצמו.

    מה נדרש מההורים?

    לא נדרש מההורים להתקין שום תוכנה או אפליקציה, ההורים צריכים לקבל את קישור ההרשמה הבית ספרי דרכו ההורים יכולים להירשם מכל מחשב, סלולרי או טאבלט עם גישה לאינטרנט.

    מהן דרישות החומרה של המערכת?

    מערכת יום הורים אינה דורשת התקנה, והיא זמינה מכל מכשיר המחובר לאינטרנט כולל טאבלטים טלפונים סלולרים ומחשבים.

    כמה זמן לוקח להקים אסיפת הורים דרך המערכת?

    יתרון מרכזי במערכת יום הורים היא הקלות והמהירות בה ניתן לתכנן ולהקים אסיפות הורים, פשוט טוענים קובץ אקסל עם כל המורים בבית הספר, מגדירים את המועדים של ימי ההורים, ושולחים להורים את הקישור דרכו נרשמים, זהו, מכאן ההורים יכולים להירשם ומורי הארגון יכולים לעקוב אחר לו"ז הפגישות האישי שלהם.

    האם המורה יכול לשלוט בלוח הפגישות שלו?

    כן בוודאי, כל מורה בבית הספר מקבל גישה ללוח הזמנים האישי שלו, ויכול לעדכן ולשנות את המועדים בהתאם לצרכיו האישיים.

    האם גם המורה יכול לשבץ תלמידים במערכת ?

    כן, כל מורה יכול לרשום גם בעצמו את הפגישות ישירות מתוך ממשק הניהול של המערכת, ללא צורך ברישום דרך הקישור הבית ספרי, בנוסף כל מורה גם יכול לבטל או להזיז פגישות שנקבעו לו.


    כל השאלות והתשובות על מערכת יום הורים

    האם ניתן להירשם למספר פגישות עם מספר מורים ?

    כן, אין הגבלה על כמות הפגישות שהורה יכול לתאם, כך ניתן להיפגש ביום ההורים גם עם המחנכים, וגם עם מורים מקצועיים (עוד על הגדרת פגישות עם מורים מקצועיים בהמשך).

    האם ההורה יכול לשנות / לבטל את הפגישות שלו באופן עצמאי ?

    במערכת יום הורים גם ההורים יכולים לשנות לעצמם את הפגישות דרך רכיב הזימון בו תיאמו את הפגישות, פשוט נכנסים לרכיב הזימון הבית ספרי ולוחצים על "לתורים קיימים שלך ושינוי/ביטול תור לחץ כאן", לאחר מכן ההורה יצטרך למלא את מספר הטלפון שלו לזיהוי, ולאחר מכן יוכל לשנות או לבטל את הפגישות שלו בצורה עצמאית ללא צורך בפניה למורה איתו נקבעה הפגישה.

    כיצד נשלחות התזכורות להורים?

    התזכורות במערכת נשלחות באופן אוטומטי, לאחר הרשמה ההורה יקבל הודעת סמס אשר מאשרת לו כי נקבעה לו פגישה, וכמובן שיום לפני הפגישה הוא מקבל הודעה נוספת אשר תתזכר אותו על קיום יום ההורים. במידה ובית הספר אוסף אימיילים ברכיב הזימון, התזכורות וההודעות ישלחו גם לתיבת המייל של ההורה.

    האם ניתן להדפיס את רשימת הפגישות?

    בוודאי כל מורה יכול להדפיס לעצמו את הפגישות שלו ביום ההורים (כולל הערות שהוא יכול להוסיף לכל פגישה), ההדפסה נעשית דרך ממשק הניהול על ידי לחיצה על כפתור המדפסת בצידו השמאלי של ממשק היומן. רכז התקשוב יכול להדפיס את לוח הזמנים של כלל המורים בבית הספר.

    כיצד הארגון יכול לנהל את ימי ההורים?

    בכל בית ספר קיים לפחות משתמש ניהול אחד שיכול לבצע פעולות רחוביות לכלל מורי בית הספר. למשתמש זה גישה לכלים ניהוליים שלא פתוחים לכלל המורים, אשר מאפשרים שליטה על כלל החשבונות בארגון. ניתן לרשום מספר מנהלי מערכת לכל בית ספר.
    ואף ניתן להגדיר סמכויות רחבות יותר לחלק מהמורים דרך ממשק הניהול.

    כיצד ההורה יודע היכן מתבצעת הפגישה?

    כל מורה יכול דרך הדף האישי שלו את מיקום הפגישות הפיזי בו יערך יום ההורים.
    מגיעים לדף האישי ולוחצים ליד המיקום "לחץ לעדכון", לאחר מכן המורה רושם את המיקום בו יבוצעו המפגשים.

    בהודעות התזכורות אשר נשלחת להורי בית הספר יום לפני המועד, יופיע מקום המפגש אותו עדכן המורה, במידה ולא תעדכנו את המיקום הפיזי, לא תשלח בהודעת התזכורות המיקום של הפגישה.

    האם אפשר לעשות מפגשים נפרדים למורים מקצועיים?

    כן בוודאי, מערכת יום הורים מאפשרת לכם להגדיר סוגי פגישות שונים, ולהגדיר לכל מורה לאיזה סוג פגישה או שייך, כמובן שגם ניתן להגדיר שמורה מסויים הוא גם מורה מחנך, וגם מורה מקצועי, לאחר שנגדיר את סוגי הפגישות אותם ההורים יקיימו, נגדיר לכל מורה לאיזה סוג פגישות הוא שייך, ניתן גם להגדיר מועדים נפרדים לפגישות המקצועיות לעומת מועדים אחרים לפגישות עם מחנך.

    האם המערכת מאפשרת יום הורים בזום?

    כן, כל מורה יכול להוסיף בדף האישי שלו (הארגון יכול להוסיף רוחבית לכולם בקובץ המורים) קישור לזום האישי שלו, אשר יישלח להורים בהודעת התזכרות יום לפני יום ההורים. במידה ואסיפת ההורים היא פרונטלית, אין צורך בהזנת הקישור האישי.

    האם ניתן להשתמש במערכת לצורך פגישות אישיות?

    מערכת יום הורים כשמה כן היא, מערכת לניהול ימי הורים, אבל אל דאגה, יש לנו מגוון גדול של מוצרים אחרים שיודעים לענות על כל צרכי הארגון, כמו ניהול כיתות, קורסים, חדרי ישיבות ועוד.

    האם יש צורך להגדיר את המערכת מחדש בכל יום הורים?

    פרטי המורים שהועלו למערכת נשארים זמינים בתוך המערכת גם לאחר יום ההורים, לכן אין צורך להעלות את רשימת המורים מחדש, אך במידה בתפקיד כלשהו משתנה ניתן לעדכן ידנית במערכת, מורה יכול לעדכן את עצמו ומנהל מערכת יכול לעדכן כל בעל תפקיד בארגון.
    כמובן שיש להגדיר בכל יום הורים את מועדי הפגישות מחדש לקראת יום ההורים הבא.

    האם ביום ההורים ניתן לעקוב אחר התקדמות הפגישות?

    ביום ההורים עצמו ההורים יכולים לעקוב אחר התקדמות הפגישות של המורים אליהם נרשמו על ידי קבלת קישור ייעודי בו אפשר לצפות בהתקדמות הפגישות של אותו מורה, כמובן עם שמירה על פרטיות ההורים.
    בתזכורות שנשלחת להורים יום לפני המועד, ישנו קישור בו רואים את הסטטוס של יום ההורים שמתעדכן בזמן אמת.
    כמובן שעל מנת שהמפגשים יתעדכנו בזמן אמת על המורים בארגון לעדכן כל פגישה שהסתיימה.

    האם אפשר לשנות את העיצוב האתר להורים?

    כן, כל בית ספר יכול בכוחות עצמו לעצב ולשנות את הטקסטים, הנראות והלוגו של רכיב הזימון להורים, דרך הגדרת רכיב הזימון הבית ספרי ניתן להתאים אותו בדיוק לצרכי בית הספר שלכם.

    יש לכם שאלות נוספות על ניהול אסיפות/ ימי הורים? מוזמנים לפנות אלינו

    לסרטוני הדרכה על מערכת יום הורים



    חזור לבלוג של יום הורים