צריכים לארגן אסיפת הורים? הכירו את יום הורים
דרך קלה ופשוטה לניהול אסיפות הורים

ניהול אסיפת הורים הוא לא דבר של מה בכך, מדובר באתגר לוגיסטי שמערב עשרות מורים ומאות הורים שצריך לנהל סימולטנית. הדבר כרוך בהכנות רבות, שעות של ישיבות, טלפונים ומיילים שבעזרתם נוציא את התכנון אל הפועל. וכל זה עוד לפני שידברנו בכלל על האתגרים הקיימים בתקופת הקורונה, אבל לא עוד! תכירו את יום הורים, דרך קלה ונוחה לנהל ימי הורים.

אסיפת הורים בפתח – מה עושים?

כל בית ספר מכיר את התחושה, יום ההורים מתקרב ובית הספר מתכנס לאתגר (ועוד איזה אתגר!), תיאום של עשרות מורים עם מאות הורים, רשימות אקסל אין סופיות, תיאום לו"ז למורים שהם גם מחנכי כיתה, אבל גם מורים מקצועיים, בקיצור מדובר באתגר רציני שמצריך תיאום בין המון גורמים והמון שעות עבודה שבהחלט אפשר לחסוך, אז עכשיו נשאל מה הפתרון?

תכירו את יום הורים – הפתרון המושלם לניהול אסיפות הורים

מהיום אתם לא לבד, מערכת יום הורים תספק לכם את כל מה שבית הספר צריך לניהול אסיפות הורים בקלות ובפשטות והכל בעזרת מערכת ניהול נוחה לשימוש שלא מצריכה שימוש באפליקציות או תוכנות. מדובר באתר אינטרנט שהופך את האתגר הלוגיסטי להליך פשוט וקל לניהול, איך הדבר מתבצע? בפשטות, נכנסים למערכת, מעלים את רשימת המורים, מגדירים את המועדים בהם המורים מקיים פגישות (ניתן כמובן להגדיר לכל מורה ימים וזמנים ייחודים רק לו). ברגע שבמערכת מוזנים כל הפרטים אפשר לצאת לדרך - שולחים להורים קישור (במייל / וואטסאפ / הודעה), וההורים יכולים לשבץ את עצמם במועדים הפנוים של כל מורה.

צפו בסרטון הקצר כדי לראות כיצד המערכת עובדת בפועל.





ומה נדרש מההורים?

כמעט כלום, ההורים לא צריכים להתקין שום תוכנה או אפליקציה. הרישום הוא פשוט וניתן לביצוע מכל מחשב / מכשיר סלולרי / טאבלט עם גישה לאינטרנט. ההורים יקבלו את הקישור וישבצו את עצמם במועדים הפנויים. לאחר שההורה ירשם הוא יקבל מייל עם אישור הפגישה במועד שהוא בחר. כמו כן המערכת תשלח לו תזכורת יום לפני הפגישה עם פרטי הפגישה.

האם אפשר לנהל יום הורים גם בסגר?

תקופת הקורונה היא מאתגרת במיוחד לגופי החינוך וניהול ימי ההורים הפך לכמעט בלתי אפשרי במצב הנוכחי, אבל מערכת יום הורים יודעת להתמודד גם עם קושי זה. כל מורה יכול להזין במערכת את קוד הזום האישי שלו, וקישור זה ישלח להורים עם פרטי הפגישה. כך ניתן להמשיך ולקיים ימי הורים באמצעות הזום וללא צורך במפגש פיזי.

מערכת יום הורים

איך מצטרפים?

פשוט מאוד, ניתן להירשם בקישור הבא בדקה, וצוות התמיכה שלנו ילווה אתכם יד ביד בכל מה שצריך במהלך הדרך, רוצים לדעת עוד? צפו בערוץ היוטיוב שלנו להסברים נוספים על המערכת.

תיאום הדרכה עם צוות יום הורים


לסרטוני הדרכה על מערכת יום הורים



חזור לבלוג של יום הורים