למה גם בית הספר שלכם צריך מערכת אוטומטית לניהול ימי הורים?

כל איש חינוך יודע, ניהול ימי הורים זה לא דבר פשוט, ברוב בתי הספר יושבים שעות על גליונות אקסל ארוכים כמו הגלות, מנסים לתאם בין כל המורים של בית הספר תאריך שנוח לכולם, וכל זה עוד לפני שהגענו להורים עצמם שגם להם יום ההורים לא תמיד נוח, ומה קורה אם צריך לעשות את יום ההורים דרך הזום? כלומר לימי הורים אתגרים לוגיסטיים גדולים שמקשים על כלל הצדדים לנהל אותו בקלות. אבל לא עוד! הכירו את מערכת "יום הורים" מבית Tor4you, מערכת אוטומטית שעוזרת לכם לנהל את יום ההורים בדרך קלה שחוסכת המון זמן ו"כאב ראש" גם למורים, גם להורים ובעיקר לבית הספר.

איך המערכת חוסכת זמן לבית הספר?

במקום תהליך מסורבל שכולל המון קבצי גוגל ואקסל, קיימת מערכת שנבנתה במיוחד לניהול ימי הורים.

התהליך הוא נורא פשוט, קודם כל פותחים חשבון לאחר מכן מעלים את פרטי המורים בבית הספר (אפשר לעשות את זה בקלות באמצעות קובץ אחד), מעלים במכה את כלל מורי בית הספר למערכת. לאחר מכן ניתן להוסיף את זמני יום ההורים בבת אחת לכלל מורי בית הספר.

כעת נדאג לגישה נוחה לכל המורים, מורים מקבלים למייל האישי שלהם הזמנה להשתמש במערכת ואתם מוכנים, עכשיו נשאר לנו רק לשלוח להורים את לינק ההרשמה הייחודי בהם הם נרשמים, ובגדול… זהו יום ההורים שלכם מוכן, ההורים מזמינים בכוחות עצמם את התור, ואפילו יכולים לבטל ולהזיז את התורים בכוחות עצמם.

האוטומטיות של המערכת עושה את כל ההבדל

לאחר קבלת הקישור ההורים נרשמים למורה אותו הם רוצים לפגוש, ממלאים טופס קצר ומקבלים הודעת SMS שהתור שלהם אושר, לקראת יום ההורים עצמו ההורים יקבלו תזכורות נוספת לגבי מועד ומקום הפגישה. במידה והפגישה היא באמצעות תוכנות כמו זום או גוגל MEET, ההורים אף יקבלו קישור ישירות לזום של המורה לקראת השיחה.

איך המערכת חוסכת זמן למורים עצמם?

המערכת שלנו נבנתה בצורה שהיא תדרוש מהמורה כמה שפחות התעסקות, רכז בית הספר יכול לתכנן את יום ההורים בצורה כזו שהמורה רק אמור לראות את רשימת הפגישות שנקבעה לו, כלומר מינימום התעסקות, וקבלה מסודרת של כל מה שהוא צריך לקראת הפגישה.

מה קורה עם המורה לא יודע כיצד להתנהל עם המערכת?

המערכת היא נורא פשוטה, אבל יצרו מערך סרטים שמסביר במספר דקות את כל מה שהמורה צריך לדעת כדי להפיק את המיטב מהמערכת, מבטיחים לכם שגם המורים הטכנופובים ביותר יסתדרו עם הממשק הפשוט והנוח בשפה העברית.

איזה עוד יתרונות מקבל המורה?

המורים יכולים לעקוב בקלות אחר הנרשמים ליום ההורים, הם מקבלים לו"ז מסודר שהם יכולים לרשום הערות לקראת כל פגישה ולתכנן לעצמם את הלו"ז בהתאם לצרכים שלהם, המורה רוצה להוסיף לעצמו הפסקה באמצע יום הורים? אין בעיה, למורה יש אפשרות לשלוט בלו"ז של עצמו בקלות ובמהירות.

לקראת יום ההורים המורה יכול להדפיס את רשימת הפגישות שלו כולל כל הערה שהוא רשם לקראת הפגישה, ובכך לקבל תמונה מלאה לקראת הפגישות באסיפת ההורים.

יתרונות שימוש במערכת יום הורים להורי התלמידים

מערכת יום הורים נותנת גם להורים יתרון לקראת יום ההורים, אין יותר צורך לתאם מול המורים או גורם אחר בבית הספר, או אפילו מול ההורים האחרים, ההורה נכנס לקישור, בוחר את המורה איתו הוא רוצה להיפגש, רואה את רשימת השעות הפנויות ופשוט נרשם למועד המבוקש.

לאחר מכן ההורה מקבל הודעת SMS שמאשרת את התור, ויום לפני הפגישה הוא מקבל תזכורת נוספת, במידה וההורה רוצה לשנות את מועד הפגישה הוא יכול לעשות זאת בקלות דרך לינק הזימון של בית הספר.


לסרטוני הדרכה על מערכת יום הורים



חזור לבלוג של יום הורים